V první fázi, která by měla proběhnout pokud možno během několika málo dnů, je třeba definovat cíl snažení a postup k němu vedoucí.
Druhá etapa by pak měla spočívat v přípravě návrhu pro jednání příslušných orgánů (ministerstvo dopravy atp.).
Průběžně by pak měla vznikat nezbytná organizační struktura, která byl v případě úspěchu provoz větších modelů zajišťovala, v případě neúspěchu podnikala další kroky.
V této chvíli je nezbytné ustavit malou dělnou pracovní skupinu. Zatím jsme dva: V úterý 28. 2. 2007 byl jmenován zmocněncem KLeMČR pro tuto oblast ing. Jiří Havel; ve věci bych se rád angažoval nadále i já. Potřebovali bychom ještě dva až tři spolupracovníky, kteří se orientují se v problematice stavby a provozu větších modelů (vlastnoruční stavba giganta se mi v této chvíli nejeví jako nejnutnější kvalifikace) a hlavně mají chuť do organizační práce. Z toho mi vyplývá, že ideální by byli modeláři s právnickým vzděláním a přehledem v letecké legislativě. Takových asi moc není, proto uvítáme každou ochotnou ruku, vlastně nejprve asi spíše hlavu.
Pokud máte chuť a jste přesvědčeni, že můžete pomoci dobré věci, ozvěte se co nejdřív, prosím. Uvítáme i tipy!
Kontakty:
Ing. Jiří Havel
Vladimír Hadač
Autor: Vladimír Hada? |